Kebaikan Hot Item DI Shaklee Iaitu "Herbal Blend"..HOT Item!!

*~Salam sejahtera rakan2 serta followers sekalian..Hari ini sy nak kongsi satu Info Barang yg sgt hot atau laris di syarikat Shaklee iaitu Herbal Blend Multipurpose Cream..

*~Mungkin ramai yg sudah sedia maklum dgn produk ni tapi saya sertakan juga testimoni dan kebaikan Herbal Blend ni yg bebas kimia..(Sentiasa Selamat,Sentiasa Berkesan,Sentiasa Mesra Alam)






*~Di antara Penyakit yg boleh di gunakan dgn krim hebat ini adalah :-

1. Merawat eczema dan gatal-gatal digigit serangga
2. Melembutkan tumit dan merawat tumit pecah
3. Ubat luka / lecur
4. Luka pada puting bagi ibu-ibu menyusu
5. Menghilangkan parut
6. Ruam pada bayi
7. Ia Juga boleh digunakan sbgi Losyen harian

*~Di bawah adalah sharing testimoni yg benar2 berpuashati..

"Salam,nak share hasil penggunaan Herbal Blend Multipurpose Cream.
1)Anak saya kena ruam belakang badan sebb slalu berpeluh,sy cuba sapu slepas mandi.Alhamdulillah x sampai sehari,ruam dah beransur hilang.(Dalam 2~3 sapu shj.)
2)Kerap buang air besar tpi sikit2,punggung jdi merah.Sampai nak buang air dlm pampers pun mnjerit sakit sebb pedih.Bila masa nk basuh berak atau kencing,marah kita sentuh kat punggung ngan anu dia.Mmg x smpi hati tgk anak nangis bila basuh kencing atau buang air besar dia.Biasa klu merah2 camni sapu drapolene atau econazine cream kena pulak dua2 tu xde kt umah.Cuba sapu herbal blend cream,mula2 mmg menjerit sakit bila sapu.Alhamdulillah sekali sapu dah xde rungutan sakit bila kencing dlm pampers.Esoknya dah hilng merah,sbb konsisten sapu selepas salin pampers.Lega sesangat,bila masa mandi dah xde nak jerit2 sakit :-)"

Layan Testi gambar lak..






*~Serba sedikit sharing berkenaan krim ajaib serba boleh Herbal Blend Shaklee..Semoga anda dapat mencuba juga bersama2 kami..

Ini Pic Herbal Blend Yg baru diambil dri Shaklee..  :-)




**Update testi anak sendiri :- 20/05/2014










**Nanti akan update result herbalblend setelah guna dlm 2 hari iaitu  (20/05/2014 ~ 22/05/2014)**

RESULT ON 22/04/2014

For information:Kulit Nur Aisy Afina sgt sensitif.






*~Marilah Bersama berusaha sayangi anak kita dan diri kita sendiri dgn persediaan dirumah dgn Herbal Blend..

Utk Maklumat Lanjut : Call,PM,Whatsapp.Wechat ke 0182293772 (Norin)..

0