Masalah Kulit: Jeragat,Jerawat boleh diatasi

Post yang lepas saya sudah terangkan set kecantikan yang boleh diambil oleh mereka yang ingin mengatasi masalah jeragat. Kali ni saya nak share suplemen yang sesuai untuk mereka yang ingin kelihatan glow melow dan bebas daripada masalah kulit.





Kan best kalau boleh bersihkan muka macam ni je

Nak muka bersih bukan dalam masa sehari usaha kita. Tapi, dengan penggunaan kosmetik yang sesuai dan pemakanan yang betul kulit kita akan bersih dan sihat seperti mana tubuh kita juga.

Hari ni saya nak share beberapa suplemen yang ada kaitan dengan kulit yang sihat.

1. kolagen
    Semua orang tahu kolagen itu apa. Tapi pastikan kandungan kolagen yang kita pilih betul-betul asli dan berkualiti serta berpatutan dengan harga yang kita bayar. 7 ramuan utama kolagen shaklee iaitu Kolagen dari sisik ikan merah, ekstrak biji camellia japonica, ekstrak pfaffia, elastin dari kolagen ikan, vitamin C dan B, ekstrak kekerang dan lactobacillus acidophillus memastikan kandungan kolagen yang kita dapat daripada satu sachet ini cukup dan berkesan.

Kolagen Shaklee yang yang asli dan high gred
2. Vitamin C
    Sesiapa pun tahu fungsi vitamin C kan. Dengan pengambilan setiap hari kulit akan menjadi lebih cerah. Ia juga melambatkan proses penuaan dan menyekat pembentukan pigmen. Pigmen adalah penyebab terjadinya jeragat. Yang bestnye dengan Vitamin c shaklee, ia menggunakan sistem perlepasan secara berkala dan perlahan-lahan iaitu pembebasan 1.5 vitamin c ke dalam tubuh kita setiap jam.


3. Vitamin E
    Ini lagi satu vitamin yang terkenal dan berkait rapat dengan kecantikan kulit. Malah, dalam kebanyakan produk mask yang dijual di pasaran mengandungi vitamin E.

Vitamin E terkenal dengan sifat anti penuaan,mengurangkan kedut,garis halus,parut dan bintik penuaan. Ia juga mampu memulihkan ton muka,dada dan otot. Perbezaan vitamin E shaklee ia adalah vitamin yang paling lengkap dalam pasaran kerana ia diekstrak daripada d-alpha tocopherol yang aktif secara fisiologi dan digabungkan dengan 8 jenis vitamin E ( alpha,beta, gamma, delta). Vitamin E shaklee juga mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membran sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot. Ia juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa,kadmium,dan mengukuhkan anti oksidan serta melindungi retina.


4. Sumber protein seperti ESP

Kebetulan bulan ni adalah promosi ESP beli 6 percuma 1. Banyak faedah ESP ni dan tidak kurang banyak juga testimoni pengguna ESP ni yang makin glow kulit muka mereka. Ye,ESP ni memang daripada soya. Tapi ia adalah soya yang non GMO SAHAJA. Jadi tidak perlu risau dengan soya yang tercemar, terubahsuai genetiknya dan sebagainya. ESP juga tidak menggemukkan malah sangat sesuai untuk mereka yang ingin menurunkan berat badan.



Banyak lagi suplemen yang berkait rapat dengan masalah kulit. Antaranya adalah GLA COMPLEX,VIVIX,MEALSHAKE,PERFORMANCE DRINKS

Untuk mencari penyelesaian kepada masalah kulit manusia bergantung kepada banyak faktor:
1.Usia
2.Cuaca
3.Pemakanan
4.Hormon-Selepas bersalin, PMS dan sebagainya
5.Penyakit-Resdung
6. Allergik

Shaklee penyediakan produk yang bersesuaian dengan masalah kulit manusia. Bergantung kepada sebab terjadinya sakit kulit tersebut. keberkesanan adalah bergantung kepada ketepatan sebab masalah kulit tersebut. 




As salam, ni testimoni sy sendiri, slps mengamalkan ESP. Kulit muka jd cantik, yg seronoknye dpt semula berat ms anak dara. Gambar ms feb tu, ms dlm pantang. Yg terkini gambar ms bulan july, muke pun dah x tembam sgt..hihi. Maaf ye, hasil "edit" nak padamkan rambut agak comot.




Untuk pertanyaan lanjut terus hubungi saya

HP: 0182293772  whatsapp/sms/call
Blog:http://www.agieagusto.com/
FB:https://www.facebook.com/agie.agusto
0