Atasi Asma dengan minyak ikan

Kecian tengok anak-anak yang ada asma ni. Nak berlari sikit dah semput, tak boleh penat sikit asma menyerang. Paling sedih tengok si dia tercungap-cungap dengan nafas yang tak berapa nak sampai siap bunyi wisel lagi kat leher tu. Aduiyaiiiii,sedih!

Saya sharing kali ni disebabkan rasa kasihan pada mereka yang mempunyai anak-anak atau ahli keluarga yang ada asma ni. Saya faham perasaan anda sebab saya ada sedara yang asma ni,paling menakutkan apabila asma menyerang kuku menjadi biru dah. Macam tak cukup kaki bawa dia pergi klinik untuk masuk oksigen. Saya pun kurang faham gas apa yang dimasukkan kat hidung tu. Kesian betul.

Salah satu iktiar yang saya boleh share dan berkesan adalah dengan pemgambilan minyak ikan. Dan tak laim tak bukan saya sarankan pengambilan jenama shaklee sebab Omegaguard merupakan minyak kan yang tiada tandingan dari segi ketulenan, penyediaan dan keberkesanan buat masa ini.

Kenapa Ia berkesan umtuk asma/lelah?


  • DHA dan EPA boleh melincirkan saluran darah dan memyebabkan peredaran yang lancar sebab tu ia efektif untuk membantu mengekalkan tekanan darah normal ketegangan dileher atau sakit kepala
  • Meningkatkan sistem imun dan menyihatkan paru-paru dengan mengawal sistem imun seperti memperbaiki alahan kulit, demam hay, penyakit lelah, hepatitis dan penyakit buah pinggang


Selamat mencuba..

Nak beli hubungi saya. 
Nak lebih murah? Hubungi saya
Nak daftar pun hubungi saya.
0