Mengatasi badan berbau

Mengatasi badan berbau


Badan berbau disebabkan oleh pelbagai faktor. Sangat merimaskan apabila kena naik lif bersama orang yang berbau semacam ni. Dalam hati mesti cakap,muka lawa atau handsome tapi sayang....Pernah tak anda mengalami situasi ni?



Macam mana nak mengatasinya?
Pakai deodorant. Tak nak bahan kimia?Cuba amalkan petua orang-orang dulu seperti gosok ketiak dengan limau nipis selepas mandi selepas tu bilas bersih-bersih. Amalkan selalu dan jika masih berbau juga anda perlukan makanan tambahan. Anda juga boleh mencuba meletakkan kapur dibawah lengan anda tu, selain menyah bau ia juga boleh membantut pertumbuhan bulu.

Apa yang saya nak sharing hari ni adalah mengenai supplemen yang sesuai untuk mereka yang badan berbau ni. Ada beberapa produk yang sesuai untuk detoks badan anda dan seterusnya menyahbau badan anda yang selama ni tak pernah keluarkan toksin-toksin penyebab bau tu.

Herb-Lax
Ia merupakan julap ringan yang membantu pembersihan usus kita. Ada orang badan berbau disebabkan pembuangan yang tak berapa lawas. Herb-Lax boleh membantu disamping ia dapat menghilangkan keboroian disebabkan najis yang tersimpan dalam usus besar.

Alfalfa Complex
Dah bermacam-macam produk alfalfa ni keluar di pasaran. Yang terbaru adalah yang berbentuk jus. Anda yakin itu bukan GMO? Anda yakin pengeluarannya? Shaklee dah hampir 60 tahun ye,Halal dan dikatakan berkesan dan yang pastinya bukan GMO. Mau kena saman kalau guna GMO. Polisi shaklee memang sentiasa selamat, berkesan dan semulajadi. Alfalfa ni untuk apa?  Ia juga berupaya detoks badan kita, melancarkan peredaran darah ( itu yang selalu pening tu darah tak berapa nak lancar) serta mengurangkan bau badan

Garlic Complex
Anda boleh telan bawang putih kat dapur tu bulat-bulat? Kalau boleh pun kandungan allisinnya tak sebanyak dengan yang shaklee keluarkan. Bawang putih shaklee memang dipastikan kandungan allisinnya tinggi dan organik. Bawang putih berfungsi sebagai antibiotik semulajadi. Bakteria menyebabkan badan berbau dan dengan mengamalkan pengambilan antibiotik semulajadi ia merencat pertumbuhan bakteria tersebut

Vitamin C SR-500mg
Vitamin C juga penting untuk membunuh bakteria dan merupakan antioksidan yang bagus untuk melawan sebarang infeksi. SR-500mg itu adalah sustained release 500mg. Vitamin c dilepaskan perlahan-lahan ke dalam tubuh dan membuatkan vitamin C shaklee ni special dengan kandungan vitamin c yang tinggi iaitu 500mg.

ESP
Ia adalah sumber protein yang terbaik. Ia berfungsi dengan membina sel yang dah rosak dengan menggantikan dengan sel yang sihat. Anda akan dapat lihat perubahan pada kulit, kuku dan rambut selepas pengambilan ESP

PS: Memang supplemen ini berkesan, tak salah mencuba dan tak salah kalau berikhtiar. Sampai bila nak macam tu kan..

Hubungi saya ( Rahsia anda saya simpan):


0