Refleksi wajah yang cantik

Refleksi wajah yang cantik


Anda perasan tak ada certain orang tak payah pakai mekap tebal-tebal tapi nampak lawa je. Ada orang kalau pakai mekap je lawa bila tak pakai mekap, pucat mukanya.

      vs 


 Anda yang mana satu dan NAK yang mana?

Saya tak mempersoalkan orang yang bermekap tak cantik tapi apa yang saya nak cakap adalah refleksi muka. Apabila tekanan, ekspresi muka kita macam mana? Berkerut je memanjang kekadang memikir je kan. Itu lah yang saya maksudkan.

Orang yang sihat tubuh badan dan mentalnya akan terlihat pada wajahnya yang ceria dan kedut yang kurang. Sebaliknya orang yang tak berapa nak sihat atau mental tertekan akan menunjukkan kulit yang berkedut dan tak ceria.

B complex shaklee boleh membantu mengurangkan stress yang kita hadapi. Ia dirumus khas dengan asid folik yang sesuai untuk semua lapisan umur. Ia juga memberi tenaga kepada tubuh dan membuatkan si pengguna sentiasa rasa fresh.

Penghadaman juga penting bagi refleksi wajah ni. Orang yang penghadamann
ya tak elok jelas muka kelihatan kusam. Sebab tu orang yang selalu makan buah kelihatan lebih bertenaga wajah mereka,buah je kot. Dalam shaklee, kita ada beberapa produk yang membantu penghadaman seperti omega, alfalfa, herblax,ostematrix,vitalea dan vitamin C SR. Kulit orang yang makan pemakanan sihat jauh berbeza dengan yang sebaliknya. Cuba bandingkan orang yang ada masalah membuang air besar biasanya mempunyai jeragat. Kulit yang cerah dan licin juga dipengaruhi oleh pengambilan antioksidan seperti vitamin C, Vitamin E dan antioksidan yang lain.

Kesesuaian nutrisi yang saya sebutkan tu bergantung kepada keadaan orang yang ada masalah penghadaman. Ada yang kes baru lepas bersalin, ada yang memang keturunan penghadaman bermasalah, ada mudah sangat mengalami jeragat dan jerawat. Suplemen tertentu sesuai dengan masalah anda. Sila hubungi saya jika anda ingin mencubanya.



 

Jom ubah refleksi wajah kita agar kelihatan lebih muda,bertenaga dan freshy.


0