Aktiviti terbaru di hujung minggu

Sebelum ni, aisy afina hanya akan dibawa berjalan ke rumah sedara atau ke shopping mall. Nak bawa ke pantai kecik sangat lagi. Hemmm...No idea sebelum ni. Tapi sekarang dia dah ada tempat baru. Best!!!
Ni lah aksi-aksi mereka berendam kat depan rumah je. Nak bawak ramai-ramai ni saya tak larat dibuatnya.

Bagus ada kolam macam ni sekurang kurangnya anak-anak boleh bermain air dengan terkawal dan selamat.

Ni silap haribulan dengan mak bapa masing-masing masuk dalam kolam ni. hehe...
Saya beli kat kedai MR DIY..Untuk suri rumah macam ni sangat sesuai la melayan anak-anak dengan cara sediakan kolam seperti ni.





0