BAU Kaki. DI sini penyelesaiannya

Anda sekarang mengalami bau kaki? Malu nak buka kasut? Isshhh...sudah-sudah la tu. Ini menunjukkan anda kena detox badan anda. Kena hapuskan bakteria penyebab bau kaki, kena jaga kebersihan dan blah blah blah lagi... Itu yang biasa kita dengar tetapi hari ini saya perkenalkan anda dengan Vitamin yang boleh menyelesaikan masalah anda. Apa dia? Yes Vitamin Shaklee...

Antara Vitamin yang patut anda cuba adalah;

1. Garlic Complex


 Ia adalah antibiotik semulajadi yang direka secara semulajadi dan memelihara kandungan allisin yang terdapat pada bawang putih. Kenapa tak makan bawang putih yang ada kat pasar tu. Saya tanya anda dulu, sanggup ke nak makan bawang putih tu tanpa memasaknya terlebih dahulu. Salah kah memasaknya terlebih dahulu? Tak salah tapi allisinnya dah berkurangan lee.
Dengan mengamalkan Garlic complex ni bau kaki anda akan berkurangan dari hari ke hari. Bukan hanya bau kaki, bau ketiak pun sama ye.

2. Alfalfa


Ia merupakan produk detox shaklee yang menjadi ranking no. 1 setakat ini. Manakan tidak, ia bukan sahaja detox tetapi juga ia berupaya memperbaiki peredaran darah manusia. Ia boleh dlarutkan ke dalam air suam sekiranya anda jenis yang tidak suka memakan pil.

3. Herblax



Ia berupaya membersihkan usus dan membuang najis yang terkumpul lama dalam usus anda. Penyebab bau kaki adalah detox anda yang tidak berfungsi dengan baik. Senang cerita anda tidak membuang hari-hari.

Selain daripada vitamin tersebut, anda juga haruslah menjaga kebersihan. Tukar stokin setiap hari dan cuci lah kasut anda seminggu sekali kerana ia sudah menjadi rumah segala nenek kuman atau bahasa saintisnya bakteria.

Selain itu anda elakkan memakai kasut buat masa ni,jika anda tengah mengalaminya ataupun pakai lah kasut yang material dalamnya adalah cotton ataupun kasut yang ada pengaliran udara keluar masuk.

Jika berminat dengan set ini sila hubungi saya:


0