Harga Vitamin C Shaklee berbaloi dan murah sangat

Ramai yang kedekut nak keluarkan duit untuk nampak lebih cantik dan lebih sihat. Bagi saya setakat RM90 tu saya boleh pejam mata untuk nampak awet muda dan sihat selalu. Bukannya saya tak pernah sakit,tetapi ia merupakan salah satu usaha saya untuk melawan jangkitan flu. Eiii...saya tak tahan betul bila terkena flu. Tetapi dengan mengamalkan Vitamin C SR 500mg ni saya dah jarang kena flu dah. Demam pun dah tak sekerap dulu.

Jika anda jenis yang suka makan buah-buahan dan sayur-sayuran mungkin boleh la anda tak perlu nak fikirkan supplemen. Tetapi anda pernah fikir ke buah dan sayur tu semua zatnya memang betul cukup ke? Saya makan sayur,buah pun makan tetapi kenapa kekadang boleh sembelit juga? Mujur la setiap hari makan pil kalsium kesayangan tu,so sembelit dah tak ada lagi.

Vitamin C tu ada 180 biji,boleh tahan sehingga 3 hingga 6 bulan. RM 90 untuk 3-6 bulan tak cukup berbaloi ke? Saya pu tak bekerja juga, apa lagi alasan yang anda nak bagi? Tapi, suami kan bagi nafkah, selain beli baju saya spare kan sedikit untuk kesihatan. Vitamin C, Kalsium, Vitalea adalah yang wajib bagi saya.

Jerawat dah segan da nak tumbuh lama-lama kat muka saya. Kalau dulu penuh je muka ni dengan jerawat, so vitamin C yang saya beli ni memang berbaloi-baloi la..

Anda bagaimana pula?

Jika nak dapat harga murah lagi macam saya ni,jadu lah ahlu Shaklee. Meh,jumpa atau sms saya pun boleh. Kita bincang face to face lagi senang kan.

Bulan ni kebetulan ada promosi Vitamin C dan Vitamin E, memang rugi lah siapa tak grab peluang keemasan ni.

Mahal ke RM90 untuk 6 bulan?
Fikir-fikirkan ok..




0