Jom kenal FOREX

Saya rasa macam nak gali sikit pasal ilmu FOREX ni. Tapi bila tanya otai-otai yang dah lama terlibat dalam pasaran matawang ini,makin serabut pula. Bukan semudah yang saya sangkakan selama ini.



Baru lah saya faham apa yang dikatakan analisis teknikal oleh Ustaz pakar ekonomi tu. Berniaga mata wang kena ada ilmu yang padat tak boleh sembarang. Apa yang dikatakan judi adalah apabila berniaga ikut suka iaitu dengan hanya meneka semata-mata tanpa ada teknik.

Broker Instaforex adalah yang agak terkenal di kalangan para trader. Jika dibandingkan dengan broker lain Instaforex bertahan lama walaupun dah banyak broker yang lingkup. Nak tahu lebih lanjut layari http://www.eracash.com/p/kelas-forex-percuma.html.

Untuk permulaan ni saya baru belajar apa itu FOREX dan diperkenalkan dengan broker-broker yang ada. Saya ada satu otai kat rumah ni tapi beliau agak sibuk kebelakangan ni.

Mula-mula memang nak kena tahu apa yang dikatakan trend, buy,sell, stoploss,takeprofit,margin dan cara pengiraan margin. Mengalahkan kelas akaun youuu...hehe.

Yang bestnya otai-otai yang dah berjaya mengaut keuntungan juta-juta USD pun tak kedekut berkongsi ilmu. Cuba layari laman web www.carigold,com 

Dalam forum Carigold ni kita boleh tanya apa sahaja mengenai Foerx dan ramai yang akan menjawab. Bukan otai dari Malaysia sahaja, yang dari Singapura dan Indonesia pun ada dalam forum ni. Jangan terkejut dengan ke'sporting'an diorang.

Jom berforex...
0