Sabun botol susu paling selamat

Anda menggunakan sabun apa untuk membasuh botol susu anak anda? Saya dah guna bermacam-macam jenis sabun untuk membasuh botol susu dan pinggan mangkuk kat rumah. Akan tetapi ada saja masalah yang saya hadapi,sama ada kulit tangan menjadi gatal, kulit tangan mengelupas, minyak yang tidak berapa nak hilang semasa proses membasuh dan ada juga pencuci yang meninggalkan bau yang kuat dan sekaligus menghilangkan selera makan dan minum anak dan saya sendiri.

Sehinggalah saya menggunakan sabun ni. Lembut kat tangan dan buih yang banyak. Apa yang lebih menarik adalah membasuh botol susu anak lebih muda kerana ia dapat menghapuskan kesan berminyak kat dalam botol tu. Bauhnya? Organik dan semulajadi gitu. Anak pun lagi suka menyusu berbanding dengan sebelum ni. Menggunakan sabun yang meninggalkan bau yang kuat menyebabkan anak seolah-olah tidak suka dengan puting susu botol tu. 

Nak cakap harganya mahal memang tak lah. Sebabnya anda hanya menggunakan kuantiti yang sedikit untuk membasuh pinggan mangkuk walaupun pinggan mangkuk anda bertimbun. Tak percaya? Cuba lah dulu dan anda mesti takkan berpaling lagi pada pencuci pinggan biasa.

Jika anda berminat sila hubungi saya


0