Tambah selera makan anak anda

Kanak-kanak suka makan yang kaler warna-warni. Yang berwarna macam tu adalah makanan ringan. Kalau ada pun ianya adalah biskut buatan rumah yang dah diletak pewarna. Tapi lagi ok la sebab tak ada pengawet jika dibandingkan dengan yang beli kat kedai tu.

Anda ada tak anak yang liat sangat nak makan? Nak minum susu je kerjanya. Sebagai seorang ibu, kita mesti risau anak kekurangan nutrisi akibat daripada kurang makan benda berkhasiat.

Saya cadangkan anda cuna Mealshake Shaklee. Ianya sedap, berbau wangi dan mudah disediakan. Ia boleh merangsang selera anak anda. 
Tak pun carikan makanan yang mengandungi lactalbumin,ia dapat merangsang selera makan anak anda.


Lactalbulmin terdiri daripada beberapa asid amino  seperti tryptopphan dan cystein.  Tryptophan penting dalam sintesis kimia penting seperti otak dimana serotonin yang meningkatkan mood kanak-kanak dan mengawal tekanan. 

Cystein pula penting untuk sintesis glutathione yang penting dalam mengekalkan dan menjana sel yang sihat.
Mealshake menyediakan nutrisi lengkap dengan 24 vitamin, mineral dan zat yang diperlukan oleh kanak-kanak yang sedang membesar.

Mealshake juga mengandungi asid folik, biotin, kalsium, magnesium yang diperlukan untuk membina tulang dan sel-sel untuk proses membesar.

Berminat dengan Mealshake?
Hubungi saya sekarang..

0