Untungnya menjadi PEngedar Shaklee

Ramai sangat orang menjadi pengedar Shaklee,apa yang best sangat? Ada beberapa orang yang bertanya soalan cepu mas ni. Banyak yang bestnya wahai saudari. Tapi sebagai pengguna dan pengedar shaklee saya rasa sangat bertuah kerana mengenali makanan tambahan Shaklee ni lebih awal sebelum usia mencecah 40 tahun.

Kenapa saya cakap macam tu? Sebab di usia 40 tahun macam-macam dugaan datang. Stress makin bertambah dan kesihatan juga akan mula terjejas pada usia ini. Tengok saja la dekat surat khabar, bermacam penyakit didiagnosis dan kebanyakan mangsa adalah wanita. Seram sejuk saya dengar. Kanser payudara, kanser rahim, fibroid, cyst, lymphoma antara yang paling menakutkan saya.

Saya tak cakap dengan Shaklee boleh mengelak penyakit, tidak sama sekali. Siapa yang berhak menolak ujian Allah? Jika Allah nak uji hambanya dengan penyakit tiada siapa boleh menafikannya.

Akan tetapi, penjagaan makanan adalah salah satu usaha untuk mengekalkan kesihatan agar kita dapat menjalankan aktiviti seperti biasa di usia yang makin meningkat.

Selain tu? Ye, saya faham dan saya tahu banyak lagi produk lain dipasaran yang mudah didapati kat mana-mana farmasi. Tetapi saya tetap memilih Shaklee. Kenapa? Sebab ia lebih semulajadi dan selamat untuk dimakan sebab saya seram sikit untuk menelan pil-pil yang sintetik ni. Bahan kimia yang tinggi dan pengawet serta pewarna yang digunakan oleh sesetengah Jenama yang ada di pasaran. Bagaimana saya tahu? Sila baca label saudara saudari semua.

Selain itu, promosi yang berbeza setiap bulan juga menarik perhatian saya. Contoh macam bulan ni, promosi vitamin E dan vitamin C. Selain dapat harga yang lebih murah daripada pasaran ada extra lagi. Dah la harga ahli, beli 6 percuma 1 botol lagi. Nak beli 2 pun ada potongan harga 5% lagi. Wahhhh...memang berbaloi-baloi lah.

Apa? Anda nak join?
Sila hubungi saya ASAP, ok...



0