Cara alternatif rawat kanser diabetis

Assalamualaikum dan salam sejahtera.
Bila pergi ke mana-mana hospital kesian tengok pakcik2 atau makcik yang dok kerusi roda. Bukan sebab sakit tua ke apa tapi sebab kaki atau jejari yang baru saja dipotong dan dibersihkan oleh pegawai perubatan. Dalam hati terfikir jugak " kalau aku ditempat dia,boleh ke menerima keadaan seperti itu?"
Tapi itulah hakikatnya, kita ni sebelum terkena memang tak ada yang masuk dalam fikiran. Maksud saya,kalau dah ada kencing manis tu segelintir daripada kita tak ambil serious penyakit ni,bila dah teruk barulah meracau ke sana sini berubat. Tapi...bukan semua ye,ada sesetengah orang je macam tu.
Bukan semua orang yang ambil mudah pasal penyakit kencing manis ni, ada juga yang dah cuba macam2 tapi masih tak berkesan.
Disini saya mencadangkan Vivix sebagai satu suplemen untuk membantu para pesakit kencing manis ni
Kenapa VIVIX?
° Sebab, kesan membaikpulih sel yang cepat oleh vivix
° Antioksidaan yang tinggi membantu meminimumkan kerosakan sel yang disebab kan oleh diabetis
0